A változások szele

Az elmúlt évtizedekben rohamos fejlődésnek indult a számítógép-felhasználás. A táblagépek megjelenésével és az okostelefonok elterjedésével csökkenni látszik a nyomtatott sajtótermékek piaca. Egyes vélemények szerint néhány éven belül a könyvolvasás akár kuriózumnak is számíthat. A kiadványok nyomdai előkészítése – már évek óta – kizárólag digitális módon történik, a digitális tartalomszolgáltatás is egyre nagyobb teret hódít.

Ezzel párhuzamosan a korszerű technológiák egyre szélesebb körben elérhetőek: nemcsak az internet költözik be
minden háztartásba – valamilyen módon –, hanem az azt kiszolgáló hardverek is egyre magasabb színvonalúak. A monitorok korábban elterjedt felbontása, a 800×600-as méret már a múlté. Napjainkban az internetfelhasználók több mint nyolcvanöt százaléka 1024×768 pixelnél magasabb felbontású monitort használ. Ez azt jelenti, hogy
az adott felületeken mind több információt lehet megjeleníteni.

A nyomtatott sajtó – könyvek, prospektusok, egyéb papíralapú reklámok – azonban továbbra is jelen vannak a termékpiacon. Ennek legfőbb oka, hogy bár a weboldalakon ugyanakkora felületet sokkal hatékonyabban és gazdaságosabban képes kihasználni egy-egy vállalkozás, mint nyomtatott felületek esetében, azonban azt a direkt kommunikációs csatornát elkerüli, amit például egy szórólap, vagy reklámkatalógus „bedobása” megtesz. Ugyanis a honlapokon található reklámokkal csak akkor találkozik a célközönség, ha bizonyos weboldalakra ellátogat.
Egyfajta felhasználói rétegnél azonban hatékonyabb, biztosabb a célba érés, ha bizonyos hirdetésfajtákat postaládában helyezünk el, hiszen sokan nem használnak még számítógépet.
Senkit se tévesszen meg e kéttípusú reklámozási csatorna különbözősége. Mindkettőnek megvan a maga előnye, ám igazán akkor hasznosak a vállalkozás számára, ha ezeket helyesen tudja használni.

A XXI. században nehezen tud olyan vállalkozás talpon maradni, amely nem rendelkezik megfelelő webes háttérrel. Ennek egyszerű oka, hogyha valaki szolgáltatót, terméket keres: első körben a Google-keresőhöz nyúl. Az okostelefonok elterjedésével ez még inkább igaz, mint korábban, hiszen zsebünkben a világháló. Ilyen módon azok, akik az interneten is jelen vannak, óriási előnyt élveznek a versenyben riválisaikkal szemben.

A weboldal sikerességének több ismérve is van, ezeket nem árt szem előtt tartani. A megjelenésnek, a tartalomak és a struktúra összes elemének szoros egységet kell alkotnia, ennek pedig össze kell fonódnia a vállalkozás offline-arculatával. Ehhez a legnagyobb segítséget az olyan komplex szolgáltatást nyújtó partner tudja adni, aki rendelkezik az ehhez szükséges szakmai ismeretekkel, kompetenciákkal.

A WellCom Stúdió mindezeket felismerve egyesíti azokat a szakmai tapasztalatokat, amelyek ahhoz kellenek, hogy az Ön vállalkozása bármilyen formájú/típusú megjelenésében – online-offline arculatában és strukturáltságában – alkalmas legyen felvenni a versenyt akár a legnagyobb riválisokkal is. Stúdiónk ugyanazt a professzionális arculatot tudja nyújtani, mint nagyobb versenytársai, vagy akár egy multi.

Szakembereink megmutatják Önnek, hogyan lehet professzionálissá, és a lehető leghatékonyabbá tenni cége megjelenését!

A siker karnyújtásnyira van! Keressen bennünket!

Madarat tolláról, céget arculatáról?

Miért fontos egy cég arculata?
Legfőképpen azért, mert egy érdeklődő gyakran előbb „találkozik” a vállalkozás arculatával, mint valamelyik képviselőjével.

Tovább Tovább

A tipográfiáról

A tipográfia szó görög eredetű, a τυπος (tüposz): kép, γραφω (graphó): írni szavakból származik. A tipográfia mestersége a nyomtatott betűk megjelenésével kezdődött.
A szöveges közlés nyomtatott megformálásának tudományát foglalja magában.

Tovább Tovább